Publicitatea pentru francize. Este diferita de publicitatea pentru o afacere obisnuita?

Publicitatea si campaniile publicitare pentru francize difera de o campanie obisnuita de publicitate pentru o afacere oarecare.

Publicitatea pentru francize este o strategie generala de marketing folosita atat de francizori, cat si de francizati pentru a genera vanzari si pentru a mentine vizibilitatea brandului si consistenta acestuia. La nivelul brandului, francizorii decid ce mesaj si ce imagine vor promova, vor folosi pentru orice fel de campanii publicitare. Francizatii adopta mesajele respective si continua ideea respectiva in timp ce interactioneaza cu o comunitate locala.

Cu o planificare eficienta si corecta publicitatea pentru francize poate sa aduca mai aproape brandul de clienti, sa simplifice promovarea si sa permita gestionarea bugetelor de marketing si publicitate mult mai usor.

Piata francizelor va avea o crestere si o dezvoltare exponentiala in anii ce vor urma, asa ca e foarte important pentru francizori sa fie mereu in fata competitiei si sa atraga mai multi clienti si chiar francizati cu eforturilor lor de promovare prin publicitate. Asa ca e bine sa ai campanii de publicitate si o publicitate cat mai bine articulata pentru franciza ta. Ce ai de facut pentru a construi o publicitate cat mai eficienta si mai coerenta pentru o franciza?

Dezvolta o prezenta puternica in on-line. Traim intr-o era digitala, asa ca vei incepe cu o prezenta on-line coerenta si puternica. Fii sigur ca esti usor de gasit la cautarile pe motoare de cautare, ca apari mereu in fata clientilor cand cauta servicii si produse asemanatoare cu ale tale, ca ai informatii corecte prezentate in on-line.

Identifica publicul tinta. Nu ai cum sa dezvolti o campanie de publicitate pentru franciza daca nu iti cunosti foarte bine publicul tinta. Fa studii, vezi care sunt clientii care au nevoie de tine, intelege audienta, cauta si potentiali clienti, vezin ce obiceiuri de consum si stil de viata au, dinc e categorii fac parte. Cand ai deja publicul tinta clar in minte poti sa te ocupi si de segmentarea lui ca sa poti avea o publicitate cat mai bine directionata spre cei care au cu adevarat nevoie de tine.

Creeaza un profil business pentru review-uri on-line. Asa poti sa fii langa clientii tai mereu si sa poti raspunde la review-uri, sa incurajezi review-uri pozitive pe mai multe site-uri. Cam toti clientii se intereseaza inainte de a cumpara ceva si vor sa citeasca review-uri, sa vada ce experienta au avut si altii si dupa sa ia propria decizie de cumparare.

Optiuni de review pentru programele de publicitate pentru francize. Poti sa apelezi oricand la profesionisti care sa te ajute cu externalizarea serviciilor de publicitate si cu gestionarea bugetelor destul de mari. Asta inseamna ca optiunile de review pentru programele de publicitate vor fi mai usor de inteles si de gestionat cand ai langa tine experti in promovare, publicitate.

Ai grija sa ai un plan pentru consistenta si consecventa brandului. Brandul permite potentialilor clienti sa stie la ce sa se astepte de la franciza. Este foarte important sa ai campanii de publicitate care pastreaza coerenta si consistenta la nivelul brandului, sa corectezi din mers orice fel de probleme si sa te asiguri mereu ca imaginea pe care o au brandurile in mintea consumatorilor din publicul tinta e aceeasi mereu.

Tine cont de exemplele de campanii de publicitate pentru franciza la care ai acces. Vezi ce fac si ceilalti din nisa ta, concurenta, incearca sa iti adaptezi campania la cerintele actuale ale pietei si ale clientilor tai. Nu iti fie teama sa te uiti si in „gradina” concurentei, nu copia nimic, doar porneste de la o idee buna si dezvolta o campanie de publicitate cat mai bine personalizata si adaptata brandului tau. Te va ajuta enorm sa vezi ce fac toti cei de langa tine cand nu prea stii de unde sa pornesti si ce sa faci ca sa iesi in evidenta.

Investeste intr-un website. Daca vrei o publicitate de calitate si sa ai vanzari bune ai nevoie neaparat de un site. Trebuie sa il optimizezi si pentru mobil, pentru ca mai toata lumea va folosi telefoanele smart si tabletele sa intre pe site-urile de care are mare nevoie. Investitia in site ar putea fi destul de mare, dar e necesara pentru campania de publicitate si pentru vizibilitatea cat mai buna a brandului in on-line. Si e mai usor sa „croiesti” o strategie pentru publicitate cand ai de la ce porni, cand ai un site al afacerii, al francizei.

Optimizeaza site-ul pentru rezultate locale in motoarele de cautare. Ai nevoie de local SEO, de optimizare pentru cuvinte cheie relevante pentru clientii locali. Optimizarea se va face cu ajutorul profesionistilor unor agentii de marketing de preferat, asta ca sa fie facuta ca la carte si sa scapi si de stresul ce vine la pachet cu SEO si tot felul de optimizari.

Incearca sa te concentrezi mai mult pe aspectul local. Campania de publicitate va fi mai eficienta daca ai o gandire locala in locul celei generale. Vei avea vanzari mai multe si va fi mai simplu sa gestionezi activitate francizei si sediilor locale daca ai publicitate locala, adaptata fiecarei locatii in care isi vor desfasura activitatea francizatii.

Foloseste inteligent e-mail marketingul. Ai nevoie de o relatie cat mai buna cu fiecare client in parte, asa ca in orice campanie de publicitate serioasa si bine optimizata vei include si componenta e-mail marketing. Ai ROI mai bun pentru franciza, e usor de implementat oricand o campanie de e-mail marketing. Stabileste obiective clare, asigura o crestre consistenta si reala a listei de e-mail-uri, primeste asa cum trebuie noii abonati. Atat timp cat te concentrezi pe publicul tinta si te tii de cuvant in tot ceea ce faci vei vedea rezultatele foarte rapid.

Implica-te in comunitate. Este important sa fii parte din comunitatea locala daca vrei sa ai o publicitate excelenta pentru franciza ta. Fii mereu pregatit sa ai campanii de publicitate mai micute si mai targetate pentru comunitate, sponsorizeaza evenimente locale, ofera reduceri pentru comunitatea locala. Asa pot sa vorbesti despre brandul tau, sa arati cine esti comunitatii, sa gasesti potentiali clienti mai usor. Vei fi vazut la astfel de evenimente si clientii sau potentialii clienti isi vor aminti de tine cu siguranta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.